Як привчити себе до порядку в побуті

housekeeper_3d5c7b4199e26f0dЯкщо ви не завжди можете знайти речі, які “ще вчора були отут” або орієнтуєтеся у власній шафі за принципом “біла футболка мала лежати зразу десь отам за джинсами і білизною”, то потрібно щось змінювати. Адже недаремно кажуть: порядок в домі – порядок у житті.

Взяв – поклади на місце

Щоб потім не шукати, де поділися дрібні речі, книги чи одяг, варто запам’ятати одне просте правило: те, що ви взяли для користування, опісля варто повернути на його місце. Складність полягає в тому, щоб подолати лінь. А ще доведеться знайти місце для кожного предмета. Так що постарайтеся!

Брудне – помити

Візьміть собі на озброєння, що брудні тарілки, які пролежали в раковині декілька годин, потім важче відмити. Тому, якщо у вас немає посудомийки, мийте посуд одразу після споживання їжі чи її приготування. Тут є й інший бік: завжди приємніше їсти, коли на очі не потрапляє брудний посуд.housekeeper1

Пишіть списки

Якщо в понеділок ви йдете на роботу з думкою, чому на вихідних ви не випрали, не помили, не зробили ті чи інші справи – підстрахуйте свою пам’ять: протягом тижня складайте список того, що варто зробити. І повісьте його на видному місці. До речі, такий же метод нагадає вам, що сьогодні ви не зробили 20 обов’язкових присідань, не повторили урок з англійської мови тощо. Просто роздрукуйте такий розклад на місяць наперед.

Виділяйте щодня по 20 хвилин на побут

Якщо не хочете всю суботу витратити на прибирання, то 20 хвилин в будні дні, за які ви помиєте дзеркала, витрете пил чи помиєте ванну, вбереже вас від цих завдань у вихідні.

Автор: Ірина Сонячна