Ви тут
Головна > Світ > 5 правил маркетингу в соціальних медіа

5 правил маркетингу в соціальних медіа

Енциклопедія Корисного вже піднімала тему SMM – маркетингу в соціальних медіа. Тепер настав час дізнатися про основні правила SMM. Фахівці інтернет-маркетингу радять дотримуватися наступних правил ля досягнення найбільшої віддачі від соціальних медіа:

1. Обов’язково використовуйте яскраві заголовки! Намагайтеся сформулювати заголовок таким чином, щоб він привертав увагу відвідувача і викликав бажання перейти за посиланням.

Класичні приклади заголовків такого штибу: “N фактів про X, про які ви навіть не підозрювали”, “Все, що ви хотіли знати про X, але боялися запитати”, “N причин використовувати X щодня”. Не бійтеся здатися надто гучним чи пафосним, коли складаєте заголовок;

2. Жодної реклами. Користувачі соціальних медіа надзвичайно чутливі до реклами і вже давно “фільтрувати” її на автоматі. Тому реклама повинна або бути ретельно завуальованою, або не використовуватися взагалі. Зосередьтеся на інформації, що цікава відвідувачу;

3. Утримуйтеся від використання рекламних кліше. Не використовуйте загальноприйняті стандартні рекламні фрази і пропозиції, щоб зайвий раз не насторожувати відвідувача;

4. Підтримуйте обговорення пропозиції. Не сподівайтеся винятково на відвідувачів – підливайте масла у вогонь самостійно. Але майте на увазі правило номер 2;

5. Заохочуйте якомога активніше поширення інформації відвідувачами. Влаштовуйте цікаві конкурси, придумуйте невеличкі призи для ваших відвідувачів – робіть все, щоб у них був стимул поділитися посиланням на вашу інформацію з іншими членами соцмережі.

Top