Ви тут
Головна > Світ > Маркетингові прийоми в супермаркетах

Маркетингові прийоми в супермаркетах

shoppingБільшість з нас хоча б раз на кілька днів заходять до супермаркету. Там все, здається, на своєму місці. Але супермаркет – це лише скупчення різних хитрощів маркетологів, щоб вигідніше продати товар. То які ж маркетингові прийомі використовуються у супермаркетах, щоб змусити вас купувати більше?

Прийом “Великий візок”

Часто буває ми заходимо до великого супермаркету лише за декількома речами. І беремо візок, щоб не носитися з ними. Так-от саме порожнє місце у нашому візку змушує нас купити більше, адже ми підсвідомо бажаємо його заповнити.

Прийом “4 за 39”

Наприклад, ваша улюблена шоколадка коштує 10 гривень. За акцією магазин пропонує придбати вам 4 за 39 гривень/ 3 за 29 грн. Але це лише маркетинговий хід і викинуті на сміття гроші.

Прийом “Перед вами”

Йдучи магазином, ви часто просто таки наштовхуєтеся на стелажі з якимось товаром за вигідною ціною, але не вам, а супермаркету. Маркетологи вдало розрахувалися, що частіше людина купує те, що стоїть у неї на дорозі.

Прийом “Ховаємо хліб”

Зазвичай, щоб знайти продукт, який в принципі є найпотрібнішим та найуживанішим(хліб, сир, молоко), нам потрібно пройти через багато поличок, стелажів і нарешті дістатися до самого кінця магазину й взяти те, що дійсно треба. Ось у чому тут хитрість: на шляху до потрібного ми в свій ще пустий великий візок візьмемо зовсім те, на що ми не розраховували. Просто на очі нам потраплятимуть різні речі, які здаватимуться необхідними.

supermarketПрийом “Розпродаж”

Як часто ми чуємо про розпродажі в магазині, що відкривається/закривається, так звані фінальні розпродажі. Можна на 200 гривень накупувати такого, що у звичайні дні не купиш і на всю зарплатню. Але це просто маркетинговий хід, коли магазин позбувається товару, який «залежався» на поличках.

Прийом “Акцентування уваги”

Придивіться до поличок в супермаркеті. Ті продукти, що вигідно продати супермаркету, будуть на видноті або обов’язково чимось виділені. І покупець буде купувати саме ці продукти, а не вигідніші йому, що знаходяться трохи далі нижче або вище.

Прийом “Чарівне число 9”

Наприклад, шоколадний батончик коштував 7 грн. А сьогодні, коли ви завітали знову в магазин, він коштує 6, 99 гривень. І частіше всього люди будуть купувати товари «зі знижкою».

Прийом “Біля каси”

Якщо ви сміливо пройшли через весь супермаркет і у вашому великому візку знаходиться тільки найнеобхідніше, та все ж таки залишилося багато пустого місця, це ще не все. Біля каси вас очікують багато жуйок, тих самих батончиків, шоколаду і т.д. До речі, багато з них розташовують на рівні очей дітей. Адже простіше купити ті солодощі, ніж заспокоювати розплакану дитину.

Top