Ви тут
Головна > Техно > Перші автоперегони

Перші автоперегони

Перші автоперегони на безкінних екіпажах були проведені у Франції. Організатором гонки став видавець паризької газети Le Petit Journal П’єр Жиффар. Перегони відбулись 22 липня 1894 року. Суперники повинні були подолати 126 км від Парижа до Руана менш ніж за вісім з половиною годин, а головним призом було 5 000 франків.

На час закінчення подачі заявок бажання взяти участь у автоперегонах висловило не менш 102-х суперників. Велика частина спочатку заявлених транспортних засобів не пройшла навіть вхідного контролю, після якого їх залишилося всього 25. Ще чотири машини були виключені після попереднього випробування, проведеного 19 липня. В день змагання з 30-секундним інтервалом 14 автомобілів з бензиновими та 7 з паровими двигунами залишили Париж.

Першим фінішну лінію перетнув паровий автомобіль графа де Діона (De Dion-Bouton). Другими прийшли два Peugeot, за кермом Panhard-Levassor, який прибув четвертим, сидів сам П’єр Жиффар. Максимальна швидкість, яка була розвинена під час автоперегонів склала всього 20 км/год.


Згодом було проведено велику кількість гонок між різними європейськими містами. У перші роки перемоги в автоперегонах здобували Panhard-Levassor, Peugeot, De Dion-Bouton, Renault, Benz, Daimler а, пізніше і Fiat.

Ще в період проведення гонок між містами була зроблена спроба організувати свого роду першість світу. Американський мільйонер, власник газети New Herald Джеймс Гордон-Беннет, оголосив у листопаді 1899 року про організацію щорічних змагань International Cup. Ці автоперегони увійшли в історію автоспорту під назвою “Гонок на Приз Гордона-Бенета”.

На початку нового століття автоспорт став по-справжньому міжнародним. Найуспішнішими й надалі були французькі марки автомобілів. Вперше почали використовуватися кільцеві гоночні траси. З’являлися автоклуби та автоспортивні організації, відбули перші автоперегони Grand Prix.

Скачати книжку Адриано Чимарости – “Полная история автогонок гран-при”

Top