Ви тут
Головна > Техно > Покупці все частіше обирають “антисмартфони”

Покупці все частіше обирають “антисмартфони”

Аналітики IDC зафіксували цікаву тенденцію: у країнах Африки, Європи і Близького Сходу зростає попит на звичайнісінькі мобільні телефони, що не мають “розумних” функцій, натомість поставки смартфонів скорочуються.

Так, за 2017 рік в регіон EMEA було відвантажено 206 млн звичайних мобілок, що на 8,7% більше за їх кількість в 2016 році, повідомляє видання 3Dnews. У той же час смартфонів поставили 361 млн і 374 млн відповідно. У грошовому вираженні ринок смартфонів EMEA скоротився до 96 млрд євро,  а попередній показник становив 101 млрд.

Таку ситуацію аналітики пояснюють наступним чином: розвинений європейський ринок перенаситився смартфонами, а у країнах, що розвиваються, в Африці зокрема, не відбулося очікуваного зростання навіть у сегменті початкового рівня. У той же час африканські покупці охочіше стали купувати звичайні мобілки.

Серед виробників смартфонів неабияк збільшити обсяг своїх поставок (на 4,3 млрд дол.) вдалося Apple за рахунок iPhone X, хоча модель надійшла в продаж лише у листопаді. Загалом за 2017 рік в країни EMEA було відвантажено 57 млн пристроїв iPhone.

Цікаво, що поставки смартфонів на базі Android за ціною більше 700 дол. зросли за 2017 рік на 20% порівняно з результатом 2016 року. Аналітики вважають, що каталізатором зростання стала конкуренція між Huawei і Samsung (40% всіх Android-смартфонів у EMEA). А Huawei в 2017 році контролювала 13,4 ринку смартфонів Європи, Африки і Близького Сходу.

Окрім цього, в регіоні відродився інтерес до Nokia, адже до EMEA було направлено більше половини всіх вироблених під цим брендом смартфонів.

Top