Ви тут
Головна > Лайфстайл > Як навчитися багато встигати?

Як навчитися багато встигати?

samoorganizacijaЧасто буває так, що єдине питання, яке турбує, звучить саме так: «яким чином можна все встигнути?» У такі моменти людина зазвичай шкодує, що у добі лише 24 години, і що сон – це необхідність. Як же навчитися багато встигати?

Існує декілька дієвих засобів, які допоможуть встигнути якомога більше:

– складіть список усіх справ, які потребують вашої уваги. Перед тим як взятись виконувати, викресліть усі пункти, які ви можете позначити як необов’язкові.  Терміновість може бути лише ілюзією, проаналізуйте кожен з пунктів і ви переконаєтесь, що декілька з них можуть бути зовсім непотрібними.

– Визначайтесь з пріоритетами. Кожен пункт у списку справ варто позначити особливим номером або знаком відповідно важливості.

– Плануйте день завчасно. Намагайтесь з вечора скласти план дій на наступний день, а на вихідних приблизно розплануйте цілий тиждень

– Придбайте красивий органайзер або щоденник. Навіть величезний список неприємних і складних справ буде виглядати більш привабливо у гарному записнику.

Але це не все. Існує ще низка корисних способів самоорганізації.

– Намагайтесь не відкладати справи «на потім». Приказка «краще не відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні» справді дієва. Якщо вашою звичкою стане миттєве виконання будь-якої важливої справи, у вас буде набагато більше часу на особисте життя та відпочинок.yak-vstygatu-bilshe

– Найскладніші справи краще виконувати на початку дня, коли ви наповнені енергією.

– Не відволікайтесь на дурниці протягом робочого дня. Соціальні мережі, комп’ютерні ігри, спілкування з друзями непомітно займають біля декількох годин середньостатистичного офісного працівника.

– Не забувайте про відпочинок. Коротка перерва або розминка допоможе відновити ясність розуму.

– Не намагайтесь встигнути все одночасно. Якщо ви починаєте нову справу, запевніть себе, що попередня знаходиться на стадії завершення.

– Прибирайте все, що може вас відволікати. Музика, телевізор, телефонні розмови заважають концентруватись на важливих речах.

– Заощаджуйте час. Наприклад, декілька годин у пробці можна використати на навчання або читання художньої літератури.

– Варто розділити життя на різні сфери, які потребують найбільше уваги, та намагатись не змішувати їх. Робочий час не повинен перетинатись з сімейним або навчальним.

Підготувала Олександра Гамазіна

 

Top