Ви тут
Головна > Світ > Звички, що заважають вам бути організованими

Звички, що заважають вам бути організованими

yak-staty-organozovanumЩоб час працював на вашу користь, а не минав непомітно і безцільно, треба навчитися ним керувати. Існує чимало тренінгів на тему тайм-менеджменту та самоорганізації, однак скільки б годин коуч-майстер не присвятив темі організації часу та простору, допоки людина не усвідомить, що саме їй заважає бути організованою, користі від таких занять не буде. Отже, що заважає вам організуватися?

Відсутність розпорядку дня

Успішній організації власного часу може завадити відсутність чіткого розпорядку дня і залишення собі можливостей для відступу. Декому важко навіть скласти розпорядок дня, не те що слідувати йому.

Відштовхувати від чіткого планування справ може навіть сама думка про стос термінових обов´язків та природна схильність до імпровізацій. Такі прояви дезорганізації найбільш властиві людям творчих професій, успішність і темп роботи яких залежить від натхнення.

Невміння перейти від плану до дії

Власне, скласти покроковий план дій на добу ще не є гарантією успішної організації часу, адже іще треба втілити його у життя. Стати на заваді бажанню стати організованим може банальна слабкість характеру. Зазвичай своє небажання слідувати наміченому розпорядку неорганізована людина виправдовує уявною перевтомою, спокусливою пропозицією від друзів, від якої начебто незручно відмовитись, цікавою телепередачею чи серіалом тощо.

[do action=”gear”]Покроковий план дій на добу ще не є гарантією успішної організації часу, адже ще треба втілити його у життя[/do]neorganizovannyi

Звичка запізнюватися

Стати організованим може завадити звичка запізнюватись, яка не тільки характеризує людину з негативного боку, а й може у послідовності зірвати плани на увесь день.

Невміння розставити пріоритети

Неправильне розставляння пріоритетів теж заважає зорганізуватись у потрібний момент, рівно як і невміння візуалізувати свій час. Знавці з тайм-менеджменту радять скористатись для цього діаграмами, що унаочнять марність певних намагань і наявність прихованих ресурсів.

Невпорядкованість робочого і життєвого простору

Деяким буде корисно проаналізувати протягом дня усі свої заняття, занотувавши кількість часу, яка на них витрачається. Невпорядкованість робочого і життєвого простору теж вносять дезорганізацію, тож активізувати себе до роботи чи розпланувати перебіг дня допоможуть чистота у приміщеннях та у шафах.

Логічно, що раціональнішою буде праця у сучасно обладнаному офісі без зайвих меблів та застарілого обладнання, а хатніми обов´язками, приміром куховарством, легше займатись у затишній кухні, обладнаній новітніми побутовими приладами.

Не забуваємо про планування

Перспективне й календарне планування теж допоможе позбутись звички відкладати усі справи на потім. Необхідне до виконання на поточний день зручніше записувати в органайзер вранці, а упорядкування на тиждень складати у вихідні чи у понеділок.

Завдання, залежно від критеріїв важливості, можна розподілити на термінові та другорядні, однак ні в якому разі не відступати від їх переліку, відмічати галочкою кожну зроблену справу і винагороджувати себе за успіх у самоорганізації. Зрештою, вчасне виконання більшості справ займає набагато менше часу, аніж розмірковування про буцім-то непідйомний обсяг запланованого.

Top